środa, 17 lipca 2013

Miła wizyta

Przez ostatni rok musiałam zacisnąć pasa, ślub dodatkowo zakup dwóch psów rasowych i wyjazdy na wystawy to nie mały wydatek. 
Ale bardzo się ciesze że moje plany marzenia doszły do finału :)

Na palcu błyszczy sie obrączka z diamencikiem :)
Po domu biega szalona parka szetlandów :)
Sukcesy odnoszone na wystawach :)

Teraz muszę zadbac o siebie, kiedy ja ostatnio zrobiłam coś dla siebie? Kiedy ostatnio coś sobie kupiłam? Nie licząc sukni ślubnej i tych innych z ślubem związanych spraw? Ojjj dawno dawno ;P

Moim pierwszym krokiem były oczywiście kosmetyki ale o nich juz pisałam :)

W tamtym tygodniu zamówiłam sobie z sklepu DEEZEE dwie pary butów oraz torebke a z sklep TOP-SHOP spódnice :)

I dziś przyjechał sympatyczny kurier z UPS :)

Oto moje zakupy(narazie zdjęcia z sklepu później zobaczycie je w stylizacjach ):

1. Wspaniała duża torebka z ciekawym uchwytem, oraz kłódka i kluczykiem. W środku aksamitna podszewka :) Torebka wykonana z eko skóry :)


2. Bardzo kobiece i romantyczne sandałki na średnim obcasie, jestem mamą moja córeczka zaczeła chodzić, ale nie wyobrażam sobie zrezygnowac z obcasów dlatego postanowiłam zakupić buty które będą zapinana na kostce z mniejszym obcasem.



3. Oto kolejne wygodne stabilne sandałki także kupione z tą myśla że mam dziecko które już chodzi :)



4. Elegancka, kobieca i seksowana spódnica ołówkowa z wzorem z cekinów :)

2 komentarze: