czwartek, 18 lipca 2013

Szaleństwo zakupowe

Zwariowałam,  zrobiłam kolejne zakupy, ale  przysięgłam że do wiosny nic nie kupie no ewentualnie kozaki na zime i płaszcz bo nie mam.
 
 
A wczoraj zamówiłam jeszcze:
 
Stylowa bluzka z ornamentami kwiatowymi na ramionach, utrzymana w kolorystyce czerni i złota. Firmy TOP SECRET.
 
Kosztowała 119zł a zakupiłam za 39,99 zł :)
 

 
 
Oraz spódnice z wstawka z eko skóry firmy TOP TOP SECRET :) Bardzo kobieca i seksowna kosztowała 129zł przecena na 39,99zł :)
 
 
 
Wczoraj akurat powyżej 50zł była darmowa wysyłka także jestem szczęśliwa Bardzooooo szczęśliwa :)
 
Łącznie wydałam na 2 pary butów, torebke, 2 spódnice i bluzke 301,98zł :)(wszystkie zakupy których ostatnio dokonałam patrz notka wcześniej )
 
 
Przydało by się jeszcze jakąś biżuterie kupić ale nie będę naciągać dobroci mego męża :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz