piątek, 5 lipca 2013

Oj ta waga, jeszcze długa droga

Pestki dyni

Malutka pestka dyni zawiera cenne witaminy z grupy B (B1, B2, B6), dzięki temu jest doskonałym przeciwutleniaczem. Antyoksydanty (przeciwutleniacze) to substancje, które wspierają naturalne mechanizmy obronne komórek. Dzięki zawartości witaminy E spożywanie pestek bardzo dobrze wpływa na wzmocnienie naczyń krwionośnych. Witaminy z grupy B są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, ponieważ biorą udział w przemianie węglowodanów, wspomagają działanie układu nerwowego, pomagają ustabilizować ciśnienie i regulują pracę serca. Na dodatek pestki dyni pomagają zapobiegać tworzeniu się kamieni nerkowych. 100 gram pestek dyni dostarcza nam 572 kcal. Przeważnie pestki sprzedawane są w opakowaniach o wadze 80 gram, do potraw dodajemy niewielkie ilości ziarenek, dlatego nie podnoszą znacznie wartości kalorycznych posiłków. Są polecane dla odchudzającch się i dla tych którzy maja problemy z jelitami.
 
 
Moja waga 78-79kg ;(
 
Nie jest źle , 1 stycznia 2012 r ważyłam 94-96kg ;(
 
Jak schudłam dałam sobie luz, ale znów powracam do odchudzania i walki o 10-15kg mniej , nie będzie łatwo ;(
 
nowe zasady:
1.Licze kalorie zapisuje co zjadłam i ile to ważyło
2. Spać min 8-9godzin ( z tym jest róznie czasem mog spać 12 godzin, a czasem tylko 5, jestem mamą)
3.Sport biegam już od tygodnia ale postanowiłam że dołoże do tego rower
4.Pije 2-2,5litra wody
5.Zabiegi kosmetyczne czyli:
-2 razy w tygodniu peeling
-5razy w tygodniu zabiegi body wrapping
-2 razy dziennie ( rano i wieczorem po trenignu L-KARNITYNA W ŻELU )
6.Zero słodyczy generalnie nie przepadam za kupnymi słodyczami, wole sama zrobić ciasto gdzie np zamiast 200g cukru dam tylko 50-100g taki kawałek ciasta raz na jakiś czas mogę sobie pozwolić. Bo cukru nie używam za wiele bo ani nie słodze herbaty i to już od hmm kilku lat soli też nie lubię aż stach pomyslec ile bym ważyła gdybym słodziła herbate, mój mąz dziennie pije hmm 5-6 kaw i słodzi 2 kopiaste łyżeczki cukru a czasem i 3 szok. Ale jest szczupły ;/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz