czwartek, 4 lipca 2013

Kryzys

Mam lekki kryzys, odechciewa mi się już biegać ;( Biegam, ale nie widze efektów, dziękuję wszystkim z forum którzy mnie wspierają. Wiem że to taki kryzys i czasem trwa miesiąc i nic a potem znów waga rusza w dół. Ale to naprawde masakryczne uczucie ;(. Dziś zrobie sobie mini SPA na poprawe humorku :) Aktualnie siedze sobie owinieta folią z kosmetykiem  firmy BingoSpa zakupionego na naturica.pl  " Koncentrat cynamonowo-kofeinowy " z każdym użyciem  tego produktu zabieg jest bardziej znośny :)

Kurde cały prawie miesiąc będę bez wystaw psów  dziwne uczucie.

Od dziś ponownie zaczynam pić siemie lniane ziarenka siemienia śweżo zmielić przed użyciem i zalac letnią przegotowana wodą, nie gorącą !

3 komentarze:

  1. Miałyśmy nie wybierać koncentratów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten koncentrat kupiłam za swoje pieniązki a nie za bon, a pozatym nie bło tak wcale napisane było że nie będzie zmuszac do wyboru koncentratu bo niekażdemu one podchodzą czytaj z zrozumieniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania ma rację :) Pisałam że nie wszyscy mogą stosować koncentraty - więc mogłyście sobie wybrać i inne kosmetyki do walki z cellulitem
    Ps. Ania usuń te utwierdzanie ze nie jest się robotem :)

    OdpowiedzUsuń