niedziela, 30 czerwca 2013

Recenzja i inne sprawy

Dziś byliśmy  na Wystawie Psów Rasowych w Ustroniu. Pogoda zapowiadała się fajnie, ale popsuła się i lał deszcz zimny wiatr. Masakra dobrze, że zakupiliśmy sobie namiot który rozkłada się w 2 minuty :) I krzesełka do środka kocyk i miło minął czas, w czekaniu na nasza kolej oceniania. Dziś wróciliśmy z Ocena doskonałą , Lok.I i Zwycięzca Młodzieży więc super wynik. 

Zdjęcia z wystawy :)









Robię nadal zabiegi sobie z Koncentratu Cynamonowo-kofeinowego firmy BingoSpa pierwszy zabieg tragedia!!!! Wziełam prysznic przed zabiegiem i dosłownie hm 3 minuty po osuszeniu nałożyłam preparat i owinełam się folią. Myslałam że umre  ale wytrzymałam 27minut po czym sie odwinełam i wziełam prysznic. Przez następne 1,5h czułam się jakbym oblała nogi wrzątkiem, ale później było przyjemne uczucie ciepła następne zabiegi juz super lajcik: ;) Ok 40minut jestem owinęta przyjemne ciepło w niektórych miejscach zapiecze no ale piekno BOLI

Zobaczymy jakie będa efekty, jutro dojdzie do mnie paczka z Algami więc dodatkowo będę jeszcze uzywać Alg :) 


A teraz Recenzja Balsamu do stóp Bingo Spa - nadmiernie pocące się, brzydko pachnące stopy

Troche  od producenta:

Nasz balsam został stworzony na bazie delikatnego i łagodnie działającego tlenku cynku. Używa się go do wielu preparatów kosmetycznych, gdyż charakteryzuje się on niezwykłą skutecznością. Działa antybakteryjnie, ochronnie i pielęgnacyjnie. Włączenie do składu olejku miętowego sprawia, że stopy mają świeży i przyjemny zapach. Mentol działa relaksująco i daje uczucie komfortu. Kompozycję zamyka wosk pszczeli. Jak widać całość tworzą najlepsze produkty, wysokiej jakości. Ich dzianie potwierdzone zostało wieloma badaniami, a połączenie ich w całość pozwoliło uzyskać niezwykle korzystny efekt..

A teraz hmmm w sumie nie moja opinia ale mego męża, bo balsam kupiłam z myśla o nim.
 Mój mąż odbył służbe wojskową, w lato stał na placu warszawskim w grubych skórzanych butach i tym sobie zniszczył stopy, wystarczyło że stopa sie spociła a zapach był okropny. To troche uprzykrzało nam życie bo odwiedziny rodziny znajomych były dla niego krępujące, stosowalismy maści przepisane przez dermatologów, rózne leki balsamy i nic !!!! 

Aż do momentu kiedy zakupiłam na naturica.pl Balsam BINGOSPA.

Namówiłam męża na dzienne moczenie stóp w soli, ścieranie martwego naskórka i na balsamowanie stóp tym produktem. Uzywamy go od  19.06.2013 codziennie 1-2 razy.
I powiem Wam że ten balsam naprawde działa, przykry zapach praktycznie znikł ( zdaża się że je czuć ale to nie to co było teraz uznałabym to na takiej granicy normalności) stopy sie pocą i tego raczej nie wyleczymy bynajmniej to opinie kilku dermatologów ale nie czuć tego tak jak było wcześniej   oczywiście nadal będziemy z niego korzystać, i jak się skończy napewno zakupimy następny ponieważ świetnie wywiązuje sie z zadań ale też skóra stóp stała sie bardziej taka nawilżona odżywiona. Wcześniej mąż miał twarde pięty teraz ma juz je o niebo lepsze, ale żałoże się że z czasem będą jeszcze lepsze. Produkt jest bardzo wydajny.

Zalety 

-Wywiązuje się z obietnic producenta ( zmniejsza nadmierne pocenie i brzydki zapach)
-Ekonomiczny (WYDAJNY I TANI )
-Szybko sie wchłania ( co np u mężczyzn jest ważne oni nie lubią czekać )

-Łatwo dostępny


Wady

-Brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz