niedziela, 2 czerwca 2013

Cukiniowe placuszki

Miałam już troche dość tego gulaszu od kilku dni tylko gulasz, a jeszcze na ten obiad by wystarczyło go, ale ja chciałam zmiany i dlatego zrobiłam sobie placuszki z cukinii






składniki na 8 sztuk:
1 duża cukinia (starta na dużych oczkach)
Rozmaryn
Bazylia
Majeranek
Posiekany koperek
jajko
kilka łyżek mąki
pieprz
oliwa (1-2 łyżki)


Wymieszać cukinię, zioła i mąkę (konsystencja ma być dość gęsta). Doprawić pieprzem (nie żałować przypraw ;). Oliwę rozgrzać na patelni, łyżką nakładać ciasto na patelnię. Smażyć na małym ogniu z obu stron na złotobrązowy kolor (by dobrze sie w środku przepiekly i nie pozostaly surowe). Placki odsączyć na papierowym ręczniczku. Można podawać z śmietana ale ja sie odchudzam więc zjadłam same placuszki i były pyszne i uważam że nic im nie brakuje. Obrazek poniżej to wersja dla mojego narzeczonego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz