środa, 26 czerwca 2013

Cellulit ;(


Zadanie Rozdawajek: http://rozdawajka.blogspot.com/2013/06/cellulitowe-zmagania-kolejny-konkurs.html#comment-form

Całe życie byłam szczupła, nie było mowy o jakimś cellulicie, jeździłam konno grałam w siatkówke. Aż przyszedł czas dojrzewania, pierwsza miłość i wizyta u ginekologa, wtedy zaczełam brać tabletki antykoncepcyjne miałam ok 15-16 lat. W wieku 16 lat poznałam wspaniałęgo mężczyzne tak wtedy myślałam, dla niego przestałam rozwijać swoją pasje czyli jazde konną. On mnie ubezwłasnowolnił później zaczął bić i poniżać aż sprawa skończyła się w sądzie( Dla właścicielki STOWARZYSZENIA ROZDAWAJKA JESTEM W STANIE TO UDOWODNIĆ POPRZEZ WYSŁANIE WYROKU SĄDU, ŻEBY NIE BYŁO ŻE ŚCIEMNIAM I ROBIE Z SIEBIE OFIARE LOSU). 11miesięcy życia z tym facetem doprowadziło mnie do ruiny nie dość, że pogorszyłam swoje kontakty z rodzicami to zaprzepściłam siebie przytyłam 15kilogamów stres jedzenie w pośpiechu i fast food doprowadziły mnie  także do cellulitu, którego nie mogę pozbyć się do dziś ;(. Po tragicznych wydarzeniach które mnie spotkały poznałam swojego już męża :) Jestem szczęśliwa jesteśmy małżeństwem i mamy 1,5roczną córke. W ciąży przytyłam 17kg, ale też mój cellulit się zrobił bardziej widoczny. Niestety poród odbył się przez Cesarskie cięcie co uniemożliwiło mi zbyt wczesne rozpoczęcie ćwiczeń. Gdy wkońcu zaczełam ćwiczyć schudłam 14kg i waga do dziś stoi i ani drgnie a cellulit? Jest strasznie widoczny. Smaruję się przeróżnymi kosmetykami na cellulit rozstępy, które zostały nie tylko po ciąży ale też po tym jak gwałtownie przytyłam. Robiłam już taki zabieg peeling z kawy, soli, cynamonu, imbiru i troche alkoholu owijałam sie w folie i tak z 40minut leżałam pod kocem.


Moja walka z Cellulitem polega na:

1.Bieganie 4-5 razy w tygodniu
2.Peeling 1-2 razy w tygodniu
3.Piję ok 2 litrów wody
4.Nie jem gotowców (zupki chińskie, gotowe dania do odgrzania)
5.Nie używam prawie wcale soli
6.Dużo warzyw surowych (papryka, marchewka, ogórek) oraz owoców ale ich troche mniej ze względu an fruktoze.


A oto zdjęcia ;(







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz