czwartek, 27 czerwca 2013

Recenzja - Oczyszczająco - relaksujący krystaliczny peeling (body scrub) z ziołami Prowansji BingoSpa

Jakiś czas temu zakupiłam sobie Oczyszczająco - relaksujący krystaliczny peeling (body scrub) z ziołami Prowansji Bingo Spa z sklepu internetowego naturica.pl :)


Moja opinia  :

Pierwsze co, to boski zapach, naprawde przepięknie pachnie, bardzo podoba mi się to że jest on w formie kryształków, wcześniejsze moje peelingi były w formie hmm żelu wymieszanego z jakimiś ziarenkami, i tak naprawde nie widziałam żadnej różnicy, dlatego dłuższy czas używałam fusów z kawy+sól. Kupiłam ten produkt z ciekawości bo czytałam wiele o nim dobrego i pomyślałam spróbuje najwyżej komuś oddam. Po kilku zabiegach napewno bym go nikomu nie oddała, jest mega wydajny już niewielka jego ilość wystarcza na całe ciało. Po osuszeniu skóry czuje niesamowitą miękkość i gładkość skóry. Nie ma wad, jest wydajny, skuteczny, ładnie pachnie i nie jest drogi !


Zalety: 
- Bosko pachnie
- Ekonomiczny
- Skuteczny ( skóra jest miękka i wygładzona )
- Łatwo dostępny
-Niedrogi


Wady:
-Brak







Jakbyście mieli jakieś pytania pytajcie śmiało:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz