środa, 17 lipca 2013

Rozdawajkowe zmagania

 Witajcie, post będzie dotyczył konkursu rozdawajki.

Konkurs jest pod tytułem" Jaki kosmetyki i dlaczego zabrałabyś na bezludną wyspę"?

Napewno na bezludną wyspę nie potrzebowała bym peelingu bo tam jest dużo piasku :) Ale jak wiecie UWIELBIAM WRĘCZ KOCHAM SWOJE WŁOSY :)


Jako mała dziewczynka miała długie włosy, ale nie chciało mi się czesać robiły się kołtuny i wkońcu włosy zostały ścięte. Jako nastolatka poczułam się bardziej kobieco i postanowiłam zapuścić włosy.

Od tego czasu bardzo dbam o swoje włosy i na sama myśl że miałabym je ściąć dostaje gęsiej skórki ;P
Moja włosy mają także bardzo ładny naturalny odcień, choć wyglądaja jak farbowane, wiele osób tak uważa.

Chciałam wstawić zdjęcie moich włosów ale nie mam żadnego aktualnego zdjęcia a też nie mam zabardzo czym go zrobić więc wstawie zdjęcia jak byłam w ciąży (zdjęcie ma około 2 lat więc od tego czasu moje włosy urosły więc są jeszcze dłuższe o jakieś ok 20 :) )




Także, moim wyborem nie mogłoby być nic innego niż kosmetyk do włosów a jest nim:


Wzmacniający Szampon do pielęgnacji włosów i skóry głowy Czekolada z Pomarańczą BingoSpa
http://naturica.pl/szampon-pomarancza300ml



Moje włosy bardzo mocno sie przetłuszczały, teraz gdy stosję ten szampon myje włosy nie codziennie , lecz co 5-6 dni dodatkowo szampon ma ciekawy kolor i niesamowity zapach czekolady, z nuta pomarańczy. Doskonale się pieni. Włosy po umyciu i wysuszeniu samoistnie nie suszarka (Nigdy włosów nie susze suszarką ) są w dotyku takie hmm...aksamitne miękkie.


Także uważam, że tego kosmetyku napewno nie może zabraknąc w ofercie sklepu naturica.pl jak i bynajmniej mojej łazience :)

Wyrażam  zgodę na możliwość umieszczenia części opinii o opisywanym produkcie w konkursie na stronie produktu w sklepie

1 komentarz: